четвер, 12 травня 2011 р.

фотошкола 111

Дуже тішусь з того, що започаткований ще у вересні 2009 року, втілений в реальне життя 1-го березня 2010 року проект фотошколи "Студія 111", засновницею якого я є, дуже гарно розвивається. На початку 2011-го року я зрозуміла, що врятувати розвиток фотошколи можна тільки віддавши/продавши проект в інші руки, бо на двох стільцях такого різного напрямку - фотошкола і торгівля ІКЕА-товарами - всидіти було все важче і важче, і фотошкола все більше і більше відходила на другий план. В той же час ІКЕАМАРКЕТ розвивався все інтенсивніше, забираючи чим раз більше мого часу.
Безмежно радію, що фотошкола відійшла у руки моєї дуже доброї товаришки, а також куми - Марти Талан. Якось я і уявити не могла такий розвиток подій, але це неначе друге дихання і нове життя проекту. Марта віддає фотошколі увесь свій вільний час. Поїздка в Карпати на Боржаву, планована нами ще минулого року на майські свята таки відбулась цього року. 20 людей чудово провели час, відпочили, назнимкувались, перезнайомились, в майбутньому мабуть фотошкола матиме все-таки свій фотоклуб.
Тим часом я займаюсь і надалі розвитком проекту ІКЕАМАРКЕТ. Окрім того, я повернулась до розвитку рукодільних планів. Не вишивала вже невідомо скільки років, освоюю по-трішки мистецтво відкриток, як вишитих ізониткою, так і скрапбукових, а поряд росте донечка. Маленька красуня, котра мамі допомагає у всіх рукодільних звершеннях.
Надалі цей блог буде присвячений тільки моєї рукодільному хоббі, вишиванню і відкриточковому мистецтву і трішки фото.

Немає коментарів:

Дописати коментар